Aanmeldformulier Jeugdleden VV Aengwirden

aanmeldformulier voor jeugdleden

Leuk dat je bij ons komt voetballen!
Bij VV Aengwirden staat plezier hebben in het voetbalspel voorop.

Om de aanmelding goed te verwerken hebben wij wat gegevens van jou nodig. Nadat je de aanmelding hebt verzonden wordt er contact met je opgenomen door de jeugdcommissie. Daarna is je inschrijving pas definitief en kan de plaatsing in een team geregeld worden.
Met elke nieuwe jeugdspeler en zijn of haar ouder(s) en/of verzorger(s)maken wij graag persoonlijk kennis.

Contactgegevens ouder(s) en/of verzorger(s):
Onze vereniging draait op de inzet van vrijwilligers. Daarom vragen wij ouder(s) en/of verzorger(s) altijd om iets voor de club te doen. Denk hierbij aan klussen in en om onze accommodatie, zitting in een van onze commissies, kantinemedewerker, scheids- of grensrechter, leider of trainer.

Bedankt voor je inschrijving. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Vanaf 12 jaar moet je een kopie van ID of paspoort inleveren en een pasfoto voor de spelerspas. Leg deze vast klaar, want bij het eerste contact vragen wij hiernaar. de lidmaatschaplosten zie je hieronder: t/m 7 jaar € 10,85 8 t/m 11 jaar € 12,15 12 t/m 15 jaar € 13,20 16 t/m 17 jaar € 14,35 deze bedragen zijn inclusief € 1,00 kledingfonds Bovengenoemde bedragen zijn per maand. Het lidmaatschap ga je aan voor minimaal 1 jaar. 1 juli is de peildatum voor indeling. Betalingsgegevens

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!